Ondsdag onsdag...

detta är min lediga dag i veckan och det känns väldigt skönt. har planer på att gå ut o gå lite i vårvädret med min nya jacka, beställa lite skor kanske, åka till stan och kolla lite och sedan träna. Låter finemang.



Asså, jag tycker The Brevery - An honest mistake, ( http://www.youtube.com/watch?v=T5fe6nZx6cw )är så jäkla go, den går på repeat här nu och jag går runt och sjunger den hela tiden så alla här hemma blir helt galna :)
Sen är Mika - Grace Kelly också goo :)

Saknar min älskling också, vi skulle vart med varandra igår, men sen fick han magsjuka stackaren :( fast vi träffas på fredag hur som helst för då fyller han år :):)

Nu ska jag hitta på  något, ex, ta på mig mp3, gå ut o gå lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0