posetiva dagen

Idag är ingen så jätte bra dag tycker inte jag.
- Var super mega trött på morgonen.
- Var sen och var tvungen att springa till bussen, kom precis när den höll på och åka, men stannade.
- Har meega ont i magen
- Har skit ont i huvudet
- Några i min klass är i dagisåldern och sitter och skriker som satan hela dagen.
- Trött hela dagen
- Jätte godis/mat sugen. HELA TIDEN. (tack sarah för du köpte twix till mig, det hjälper så här med m-värk!)
- Saknar Robin :( ska kanske träffa han en snutt imorgon, men sen ska han på träningsläger i 6 dagar. Så lovet blev inte som jag planerade. :(
- Min lök krans idag på floristtekniken blev inte fin :( (tycker inte jag, vi gjorde en  krans med tet a tét, vide, pärlhyacinter m.m.)

Just nu sitter jag och läser Amelias träning/beach/skönhets tidning och senare ska jag ut och springa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0