Söndag

Gårdagen var trevlig :)
Inflyttningsfest hemma hos Jonnah och Gustav med massor av singstar och bus :) skit trevligt :) jag och jonnah ägde på Total eclipse of the heart och blev singstars :) Lisa var gulligast på singstar ^^ Och sarah kunde inte sjunga för hon var förskylld :) mkt mkt trevligt och mysig lägenhet :)

Fast före vi skulle dit så stod jag uppe vid badhuset och väntade på lisa så skulle hennes mamma skjutsa oss till  Jonnah, det var mörkt och jag var aldeles ensam, så kommer den en bil och kör svinfort och sladdar framför mig så vevar en kille  ner rutan så ser man att det sitter 3 tjocka skinheads i bilen, så typ skriker han: väntar du på någon eller? (jag blev skit rädd och tog upp mobilen och sa: jaa det gör jag) så skriker han igen: är det dig vi ska leverera till då? (jag bara eeeeh neeeeee) så typ burnar dom iväg.. jag trodde min stund var kommen ^^ hahah.

Sen på  natten fick man söta mys sms av älskling:) för han var också ute igår:)

Idag har jag vart i staden med Anna, som är stor nu för hon fyllde 18 igår, vi käkade massa nachos cheese dip eller vad det nu hette, mums, och bara 29,- man blev proppad. Sen körde vi en snabbfika på 5 minuter på McDonken ^^

Sen tränade jag brädpass och nu har jag kommit hem och käkat massa god pasta sallad.. yummi!

Snart: OC börjar om 5 minuter :O

(andra datorn är fortfarande cp så kan inte lägga in kort men har smaskens från singstar igår..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0