Sound of music och Max

Idag har jag varit på min jobbintervjuMax och det gick nog faktiskt rätt bra, var rätt nervös men dom var skit trevliga och ska höra av sig inom en vecka och så. Fast blev lite skrämd när dom sa typ: det är ett vädligt jobbigt och hårt och stressigt jobb. " men jag kommer säkert klara det. :) (?)

Har hittat en fin jacka på hm som jag la undan tills imorgon, den är brun, lite tråkigt eftersom min vinterjacka var brun också. får se :) ska nog köpa den, tror jag, 400 kr :)

Sen lyssnar jag på lite ny musik, laddat ner lite nytt....
Dessa är mkt mkt bra :)
* Keane - Everybody's changing
* Jack Johnson - Flake
* Jack Johnson - Breakdown
* The Bravery - An honest mistake
* U2 - Vertigo
* The Fray - To save a life
* Aerosmith - Angel


yeah :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0