stupid

min dator är så jäkla cp (eller båda två igentligen), den nya funkar inte, så den får robin ta sig en koll på imorgon, och denna cpade innan också. sen har jag kort som jag vill lägga in på mina klädinköp jag gjorde igår när jag var i Ullared, men det går bara att lägga in dom på den andra datorn. Hittade ett par jätte fina skor, tycker jag, som jag kanske ska ha imorgon om det inte regnar eller så :) High heels :D men som sagt, mer bilder kommer upp när cp datorn funkar. Idag har jag köpt födelsedags present till älskling, jag och Lisa hade väldigt roligt när vi kollade runt, haha! Men det blir nog bra, hoppas jag, jag hatar sånt här, köpa presenter till folk som inte vet vad dom vill ha. blir värsta vraket! hihi. Sen har jag bara Ännis födelsedags present kvar, hon fyller nämligen 18 på lördag, den 17:e :) hurra hurra hurra, undra vad hon ska få? har en liiiten ide ^^ Så nästa lördag är jag och R bjudna till hennes 18 års fest :) hoppas han vill hänga med då :)

Skola idag, det var kul, vi planerade mest inför nästa vecka då vi ska göra scen dekorationer till 3ornas brudvisning. Våran kommer nog bli riktigt fin, ska ha lime gröna nejlikor, vita franska tulpaner, murgröna, vita rosor mm. ^^ när den är klar kommer jag nog lägga upp ett kort, om den blev lyckad :)

Utnyttjade mitt presentkort på Gina idag, köpte en gul  tunika/klänning med sidenband i midjan :) Gult är inte fult.

Imorgon ska jag leka med Robin efter skolan och på kvällen kommer farmor och farfar sova över, hela familjen är ett nervrak! haha, därför ska jag sova hemma, för jag vill inte att någon annan ska sova i min säng! sådetså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0