Sunday night

Sitter hemma hos R nu och han ligger och läser en tidning och kollar på Matrix, en film jag tycker suger väldigt mycket. Så jag gör en snabb update. Har vart på coop och köpt godis för 50,- så nu vill jag bara spy. Är rätt nervös för jobbintervjun imorgon också. Är inte van vid att plötsligt ha 2 st jobbintervjuer på en vecka. 

Har lite pysslerier att göra snart, men väntar till på onsdag då jag ska till Ullared och kollar om det kan finns något fint där? Det ska bli sååå skojsigt :D

Nu börjar jag fan bli trött. Kanske dags att sova?

Men först en favorit, en lista! Me like, gör en du också!?

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
640*480 8/16/32 bit colors with  150 Hz. (Robin har inte så mycket böcker så blev någon manual jox)
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Ett papper från Borås Golfklubb som bjuder R på ett speciellt golfläger typ.
3. Vad var det senaste du såg på TV?
Matrix 2
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
23.15 (23.07)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Matrix i bakgrunden och robin som prasslar i sängen.
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Gick till coop och tillbaka (från parkeringen, haha)
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
unreal.blogg.se (där tog jag listan)
8. Vad har du på dig?
Ett par frank dandy kalsonger, skit sköna och en randig munk tröja typ :) Robins, allt.
9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
haha denna va kul. Jag drömde en intim dröm ^^ så hade den bakrunds musik, den Marwin Gaye - Let's get it on. Men så vaknade jag så var det mobilen som ringde (har den som ringsignal) Det är verkligen en porr låt när min hjärna kopplar ihop den till en sån dröm.)
10. När skrattade du senast?
idag när jag och robin kom på att vi va mobbade som låg och kollade på antik rundan ^^
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
tapeter och hyllor typ.
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Hmm.. kanske ^^
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Den var väl trevlig. jag (L) listor
14. Vilken var den senaste film du såg?
The Dukes of Hazzards (eller vad den hette)
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Kläder, kläder, kläder och resor, resor och resor, bilar, smycken och allt!
16. Tycker du om att dansa?
Ja, med lite i mig så går det alltid an ;P haha
17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Sebastian och Joline
20. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Nja, kanske inte permanent. Men för ett tag så ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0