Tisdag

vaknade jätte tidigt idag, så åkte med mamma in på en inkontinens mässa där dom visade blöjor och sånt (mamma jobbar med gamlingar) mkt intressant haha. sen gick vi och solade, åt McDonalds, köpte lite fröer som jag ska så ^^ och åkte hem. Nu sitter jag här och skriver en inköpslista till imorgon då det bär av till ullared :) ska nog gå ut och gå i det sköna vädret snart och ikväll kommer kanske R till mig, får vi hoppas :)


Föresten, var ju på mitt livs första jobbintervju igår! Det gick väll bra och får svar inom 2 veckor om jag fått jobbet eller ej, och på måndag bär det av till en jobbintervju på Max också. Ska bli skojs! Hoppas på jobb :)

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0