ännu en dag i friheten...

jag är fortfarande ledig, sååå skönt, ska vara ledig tills på måndag - då börjar helvetet...

- Måndag:
Inlämning av brudanalys senast kl 12.
Redovisning i samhäll om svarta i usa (diskriminerade)
Idrotts prov
Inlämning av exponering av en vara.
inlämning av filmanalys i samhäll
- Torsdag:
Inlämning i botaniken om vägen från odlare till butik
(går inte hitta fakta någon stans, fan!)
- Fredag:
Inlämning av kistdekoration utvärdering
Inlämning av transparant formarbete.

Idag ska jag göra detta iallafall:

-Städa mitt rum, damma, dammsuga, bädda rent...
-Gå långpromenad med Diva
-Plugga latin + idrott + läsa 25 sidor i De tre musketörerna.
-Åka till knalleland och köpa ett par tygballerinas
-Springa en runda
-Kanske sova med R

Så kort, jag är inte så fri ändå.. tur att jag har ledigt, annars hade jag nog dött.

Jag har ångest över att jag ska köpa ett par till skor (ska inte säga till mamma detta då dör jag)
Jag har så många vår/sommar skor, så undra om jag hinner använda alla? Men tanken är, jag tycker det är så skönt att gå runt i ett par bekväma tyg skor i sommar, så man kan skutta omkring liksom o vara fri,(fattar ni?) + att domma är peep toes OCH blåa (tre flugor på smällen) (klack är inte så lätt att hoppa runt i)
Har mest lite "hårdare skor", kan någon säga att jag inte kommer till helvetet om jag köper dessa för ynka 180,-? Snälla? Se, visst behöver jag ett par tyg skor? (och ett par blåa peeptoes med rosett på?)

image166
det finns säkert många som tänker (vaddå är detta mycket skor?) men mjaa, jag kanske inte är vrålrik och har ca 600,- i månaden att leva på.

Tjo

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej :) Köp dem, så kan vi gå runt med nästan likadana skor ^^ hih. :)

2007-05-02 @ 13:32:32
URL: http://elmstrom.blogg.se
Postat av: Lina

vart kommer de vita, spetsiga ifrån? :)

2007-05-04 @ 14:11:54
URL: http://fraaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0