DN - dagens nyheter

tänkte bara visa lite nytt jag införskaffat mig :)
här är tavlan jag målat i bilden, har inte satt i den i någon ram än eller något sådant, sen pysslade jag till mig två små tavlor med dessa budskapen, vad tycks?

191196-196
191196-195


Sen ska jag ju till Kroatien om några veckor, och till Varberg med älskling <3, man måste ju ha lite sommar sköna kläder då. Här är mina fynd från H&M.


Baslinne -49.90,-. Rosa/lila randigt med boxarrygg - 29.90,- babyblå/vit randigt boxarrygg 29.90,- Mjukisshorts summer of surf - 98,-

-

Nu har älskling åkt till Portugal, kommer sakna honom very much :(
NU: städa, promenad med Diva, åka till Jonnah för grill/singstar/top model final :)

Kommentarer
Postat av: Modebladet

Alla har vi våra smått knäppa morgonrutiner och jag har delat med mig av mina på bloggen. Nu utmanar jag dig att göra samma sak! Antar du utmaningen?

2007-05-17 @ 11:27:38
URL: http://modebladet.blogg.se
Postat av: lisa

tavlan blev så fin:)

2007-05-18 @ 13:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0