emo kid friday

tjo, har vart lite emotional today! blev lite ledsen , skulle vara med robin idag, men så har han fått halsfluss, och det är ju flera dagar smittrisk på det, och jag vill icke ha halsfluss, så vi kan inte träffas på hela helgen, sen så är det skola och lite sånt, och på onsdag åker han till portugal :( var så trött så satt o lipa :) hihi - sånt händer..

Nu har jag fått ont i huvudet så stannar nog hemma ikväll, skulle vart med anna, men orkar inte det tyvärr. mår bajs, blir nog till att svulla godis och hyra en film med mor o far istället. syster är på en date ^^ hihi


Idag i skolan har vi gjort lite nytänkande buketter, min blev väll sådär tycker jag, jag blir aldrig riktigt nöjd...
Fast idag skulle vi räkna arbetskostnaden också, blev skitdyrt.. Utan (bara materalet) 311,50,- MED arbetskostnad 1045,- liiiiiiite skillnad! Här är resultatet, vad tycker du?

191196-183

Föresten, Lisas syster kanske ska köpa min gamla balklänning jag hade i 9an, för 300 spänn, DÅ BLIR VÄSKAN MIN!!!!! :)

Kommentarer
Postat av: Isabella

Snyggt, :)

2007-05-11 @ 18:30:48
URL: http://www.sallee.blogg.se
Postat av: Äni

sweeet bella :D

2007-05-12 @ 11:58:36
URL: http://elmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0