Eurovision fiasko?

Igår var jag med Anna, vi bakade negerballs, åkte moppe, tutade och vinkade på en katt, käka pizza och kollade på förmodligen det sämsta eurovision genom tiderna?
Alltså, vad var detta för låtar? En stor sak jag undrar när jag sitter och lyssnar på all den skit, hur var då dom andra låtarna, om dessa låtar var vinnarna? herregud säger jag bara...
Hon som vann sjöng jätte bra, men man fattade ju inte ett skit av vad hon sjöng, Anna trodde hon sjöng :Jag är en kooooooooo. Tror det också faktiskt, eller så sjöng hon om något lesbiskt, för det var en kvinna va?
Jag tyckte Finland och Sverige var bra, annars lite Ryssland, de tre tjejerna. Men The Arks framträdande var inte det bästa tycker jag ej, men kunde dom inte kommit lite högre upp än 18 plats?
Jaja,
Åkte buss hem, jag träffade Tobbe, vi satt och lyssnade på omröstningen på hans mobil :)
Det var en tjej på bussen, en 91 från Fristad där jag bor, hon talade om för hela bussen att hon ska vara med i slut audision på idol 2007, sen sjöng hon lite Agnes, Christina Aguilera och något annat för hela bussen :) hahahahaha. pinsamt. Nej men hon sjöng jätte bra faktiskt, dock var hon nog lite full..

Schlager outfit tagen hos Anna :)
image191

Sen bjuder jag på några naturbilder jag tog med min mobil där jag bor :)

 

Idag ska jag vara med R, hoppas att jag inte blir smittad av halsflussen, men detta är hans 3e dag med pencillin, och det smittar i högst 3 dagar, så vi får väll hålla oss långt ifrån varandra och prata lite.. Japp

NU: Duchen och Dammsugaren(usch lät snuskigt, men ska damsuga mitt rum för min hund = en sandlåda)

Kommentarer
Postat av: annanas

(= sweet. jag skrev med en liten notis om detta ^^

2007-05-14 @ 14:34:40
URL: http://elmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0