godbye my lover, godbye my friend, you have been the one for me.

Just nu så sitter jag bara att väntar på att kl ska bli 22.30, då hämtar Robins mamma mig så ska vi åka till landvetter och hämta honom :):) iih can't wait, har sovmorgon till kl 1 imon också - mysmorgon hoppas jag :)

Ska kolla på outsiders snart, haha verkar så grymt skoj denna gången (torrets) kanske är lite taskigt, men en väldigt rolig sjukdom, för dom som inte har den då vill säga...

Hade redovisning idag, hatar redovisningar, usch, stammar mig alltid fram, blä, gillar inlämningar istället.
(nej jag stammar inte, och jag inte är inte nervös heller, blir aldrig bra bara.)
Nu är det bara 2 stora grejer kvar i skolan, sååå gött :)

image212

Kommer sakna OC så fruktansvärt jävla himlans mycket, började nästan gråta igår när det var det sista avsnittet EVER :'( Bleeeev sååå glad att summer + seth got married =) wiho, har kollat på några avsnitt av säsong 1 idag :)
Bästa serien någonsin (+desperate housewives som andra plats,) Någon mer än jag som sörjer oc och har värsta  oc crejvings (eller vad det heter). När jag får min lön i sommar blir det till att köpa alla OC boxar. JAPP investering for life it is!

Imon: JOBBA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0