i can't feel my legs... oh my

ne, dom hurts, fast skönt sådant :) mm, älskar den här tröttheten man får i kroppen efter träning. Och jag älskar endorfinerna. Ni som inte tränar borde göra det, det är fantastiskt.. :)

Tog en löprunda på 6-7 km innan, rätt bra eftersom jag inte riktigt kommit igång med löpträningen eftersom det är mycket i skolan och jag har varit förskylld osv.. :) Jag känner mig jätte duktig.. Firade med pastasallad - mmm me love, kan nog äta det varje dag för resten av mitt liv tror ja :) lite olika pastasallader då :)

När jag duschade innan tog jag en inpackning i mitt hår :) sådant som kallas vardags lyx, skulle göra en ansiktsmask med, han inte det, lagade ju mat, kollade på room service, Ebba von Sydow var ju med, har en sån där hatkärlek till henne, tycker hon är lite stel och fisförnäm och "jag har alltid rätt" och sånt, har hennes bok, lite konstiga saker där.. Men ändå beundrar jag henne, gillar henne :) (dock väldigt löjligt att hon inte vågade ta på sig bygg-hjälmen).
Sen kollade jag på Top model - Amanda åkte ut - har aldrig tyckt hon är särskilt vacker, eller vad tycker du?
Gillar Caridee hon är snygg, sen kommer Eugena och sista den jävla uppspeedade jobbiga Melrose...

Nu ska jag lägga mig och sova, ringa R också..

Föresten det dummaste jag hört igår:
R: Tog du på strumpan på rätt håll?
(öhh, hur fan tar man på en socka på rätt håll, ena sidan är ju lixom igensydd (han menade inte avigsidan)
utan nu har jag fått reda på att min älskling tar på sig sockarna på rätt fot, eftersom sockarna formar sig eftertårna.
P.s Han berättade också att den lilla flärpen man kan få över lilltån på sockan, kommer just för att man tar på sig fel socka! Så nu vet ni det...


Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0