if I lay here, if I just lay here, would you lay with me and just forget the world?

191196-217
Idag gjorde vi våra brudbuketter / korsage som vi planerat nu i några veckor. Detta är mitt resultat, vi hade en bild på en brud som vi skulle utgå från. Blev inte riktigt nöjd, lite småsaker som bara en florist tänker på tror jag :) Vad tycker ni om min bukett och mitt korsage (till mannen).
Detta är även dagens outfit:
-Cheap monday jeans, ska vara svarta är typ gråa :)
-Linne, gjort själv (trycket) annars, H&M
-kofta Gina tricot
-Klocka ur o penn
-Skitflötigt hår, omänskligt blek, finnar och osminkad!

191196-218 
Tänkte ni kunde få se en annan i min klass brudbukett, och såklart lägger jag då ut bilder på SARAH, just för att imorgon fyller hon 18 år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sent tyckte jag skärpan på den lilla bilden blev så bra + att hennes bukett blev jätte söt :)

Sen hade vi Latin provet, det gick nog bra, inte MVG, men kanske ett vg hoppas jag :)
Efter det gick jag och Lisa och köpte present till Sarah och en inflyttningspresent till Jonnah & Gustav, var ju bara några månader sen dom flytttade ihop, jaja, bättre sent än aldrig :) Efter det gick vi och fikade på Café Viskan, mitt favorit café i Borås, skit mysigt, åt en rabarber/jordgubbspaj med vanlijsås :) mums!

Imorgon:
- Skola
- Fotbollsturnering mellan alla gymnasier i Borås på borås arena
- Hem till Sarah och äta tårta och fira
- Jag, Robin, Måns och förhoppningsvis Anna kolla på Teknis bal :)
- Antagligen fortsätta med Sarah o co, fast hos Jonnah.

Dagens låt: Chasing cars - Snow patrol
Dagens motion: 5  km löpning
Dagens braiga: träningen + övningskörning
Dagens sköna: Bara en sak kvar i skolan innan sommarlovet, allt annat avklarat! :)

Kommentarer
Postat av: Äni

Fin bukett! :) me like

2007-05-25 @ 16:32:23
URL: http://elmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0