jag har syndat...

image167

Fy, jag har sån ångest, det är ca 29 dagar kvar till nästa studiebidrag, och jag har 200,- kvar. Har i och för sig lagt undan 350 kr denna månad, men dom vill jag ha till kroatien. en parfym eller något :)
Men är dom söta tycker ni?

(ursäkta mina extremt orakade ben, ska nämligen vaxa dom snart.)

Så, nu får jag absolut INTE köpa ett endaste par skor till förens i höst då det är dags för några varmare pjux!!
Men jag tar gärna emot gåvor, men om någon väldigt gärna vill ge mig något, så vill jag helst ha väskan i svart från wedins.
(kom på nu att jag får lön den 25 också, men då ska jag ha fritidskort..)

now my dear friends, i have to go and read a book, men jag vill ängna en lite tanke åt min vän Gurra, som blivit misshandlad i helgen, knivskuren osv och har legat medvetslös på sjukhus och man har inte vetat om han ska överleva,  men nu mår han bra och är redan hemma :) Jävla typer det finns :(

Kommentarer
Postat av: Asta

Väldigt söta!
*avis*
KRAMAAAR!

2007-05-04 @ 09:06:10
URL: http://www.missasta.blogg.se
Postat av: Emma

underbart söta!

2007-05-04 @ 19:33:54
URL: http://emmisjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0