Kortege kväll / Valborg, två flugor på smällen...

Igår var det faktiskt mycket trevligt. Mötte upp Anna i stan (med Mimmi och en annan tjej.) Så gick vi och kollade på teknis kortege, som var skitlång i år tyckte jag :) Men jätte rolig var den väl inte... Efter kortegen så gick jag och Anna upp till teknis skolgård och skulle vänta på hennes man Stefan.. Men han hade redan åkt till festen, så vi fick gå ner till busstorget.. På vägen dit stoppades vi utav två poliser..

Polisen: Hej där tjejer, hur gamla är ni?
Jag: (glatt) 17 :)
Anna: (borta samtal i telefon) 18...
Polisen: Har ni alkohol i väskorna?
Jag: Inte vad jag vet?
Anna (borta i samtal...)
Polisen: Får jag kolla?
Jag: Ja självklart!!
Anna: (nervös....)
Polisen: Hoppas det inte hoppar upp någon Paris Hilton hund ur väskan..
Jag: hihi hihihihiiii
Polisen till anna: Får jag kolla i din väska också?
Anna: räcker fram väskan till polisen och säger inget..
polisen rotar lite sen får vi gå.. så fort vi gick nästan skriker anna, fan va tur jag har jag hade ju massa vodka i min bon aqua flaska, jag pratade inte med någon i telefonen. hahahaha skojjs.

Sen åkte vi hem till Mattias på hulta och där var det skojjs, det enda tråkiga var att inte älskling var där...
En väldigt komisk sak var att hans lillebror hade lite party hemma med med 500 fjortisar, och när jag skulle gå o kissa så satte jag mig på toa, så stod det 4 fjortisar där inne och fråga mig massa saker.. Jag bara satt o skratta,, sen var jag tvungen och säga: Ni kanske ska gå ut? då skrek dom ooooj hihihihih FnIzZzZzzzzz och sprang.. :)
I alla fall var det mycket trevligt, men jag hade en låt på hjärnan som gick så här: med sina vänner, men det fick inte han!!! bom bom bom. Sen vet jag inte mer? Hihi..

Igår handlade jag också två bikinisar så nu är jag lugn.. sköööönt :)
+idag har jag och R varit ihop i 9 månader <3<3<3

191196-162191196-161
191196-159191196-160
Måns i mask, suddiga anna o stefan o jag, ANNA OCH MEJ!

Gårdagens outfit...

191196-163

Och mina nya bikinsar...

 
H&M vs. Gina tricot
(fick en fin kasse på köpet, yey:)




Kommentarer
Postat av: Äni

En perfekt fästizH ^^ lr nått. 1års dagen! :P

2007-05-01 @ 22:23:45
URL: http://elmstrom.blogg.se
Postat av: Kelly

När man går med ballerinas syns lapparna oxå :-) tro mig! :-) kram!

2007-05-02 @ 10:28:25
URL: http://kellybellybutton.blogg.se
Postat av: Cassie

Vad fina bikinis (:

2007-05-02 @ 21:38:02
URL: http://blonde.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0