leka på lekplats

Igår var det mysigt med älskling :) vi åkte till net on net (kanske inte så mysigt) sen åkte vi hem till honom med hans skivor han hade köpt så lekte vi lite med texas kissen dom har lånat, eller passar.
Sen käkade vi chokladpudding med hallon, mums!!

Sen åkte vi till coop och köpte godis och så träffade jag Tobbe :)

Sen åkte vi hem till mig och käkade grillat :) Sen gick vi till en lekplats och lekte lite haha, as skoj var det, det fanns en jätte stor korggunga som det går plats säkert 4 pers i som jag och robin åkte i  :) jätte skojsigt, sen klättrade vi lite klättervägg, åkte på sånna där brand stolpar ner.. Gungade och hoppade och så gungade vi gungbräda det var lite tråkigt för jag kom aldrig ner till marken, konstigt när Robin är nästan 30 cm längre än mig och säkert väger nästan 20 kg mer :) hihi, sen gick vi hem förbi sjön och gick och la oss och kollade på Dude where is my car, har inte sett den innan, helt sjukt dude! sweeet dude! haha
Sen somnade vi så sött..

Vaknade, men inte robban slobban bobban nobban, han fortsatte sova och jag gick omkring o käka frulle läste läxor satt vid datorn osv :)

Mors dag idag då..
Mormor, farmor & farfar har varit här, vi har ätit sååå jäkla god mat så jag har någ gått upp minst ett ton :) (nyttig mat) Grillad lax och grillade jätteräkor mm , med massa sallad och färskpotatis och lite kall sås, namnam, efterrätt till det var en hemmagjord glass med daim i och vindruvor, ananas och jordgubbar till, fy bövelen vad gott!!

Nu har jag gjort en inlämning tills imon :) ska bara färglägga den, men har inga färgpennor hemma tyvärr..
Imon är det en seg dag i skolan, bara betygsnack typ :( Efter skolan ska vi hämta våran nya bil :)

Föresten :) Fick 500 kr av farmor & farfar :) Ska nog lägga in 200 på mitt minuten kort och spara 300 :)
Skiiiiit trött nu :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0