ny vecka

igår så träffade jag äntligen älskling <3 vi köpte mcdonalds (jag tog morot istället för pommes)  McDonalds är nog det godaste som finns - I LOVE CHEESEBURGERS. Så hyrde vi 3 filmer, jag ville se en, Marie Antoniette, den var väll sådär, eller den var bra, men lite seg. Så hyrde vi employee of the month, njaaa och en  annan men den kollade vi inte på :)
Ska sova hos r imon efter jag tränat box, sen  åker han till portugal :(

Snart  ska jag ut och öva lite dragläge och krypkörning, yeaaaah :) haha
Sen ska jag plocka liljekonvalj också :S Ska göra brudbukett med dom på onsdag.. :)

Imon blir det skola, sen barnkalas (smörgåstrårta yummie)  och sen  då träna som sagt och sen sova hos Bob.

Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0