nyheter....

mor och far har varit i Ullared idag, och när dom väl var där (eller på väg hem) slog dom till på en ny bil också.. jaa, spontanitet är alltid bra.. mamma slog även till på detta till moi. thanks alot :) var mycket behövande.. (t-shirtklännig, vita leggins, bodylotion, deo, ansiktskräm, vax & body scrub :)

191196-189


NU: snart äta ost/skinkpaj med sallad, en av min favvisar, sen blir det film och godis jag var borta och fixade nyss!

Bjuder också på en söt bild av mina söta vänner Sarah och Jonnah :) (lisa ej med på bild)
(Sarah kommer nog döda mig nu, muhahahahahaaa)
191196-190

Uppdatering:
filmen var underbar :D iiih

Kommentarer
Postat av: Sarah!

Jaaaaa jag kommer döda dig nästa gång jag ser dig!!! ><, *springer efter den livrädda bälla* hahahah

2007-05-12 @ 16:09:50
Postat av: Sarah!

<, hahahahha

2007-05-12 @ 16:10:22
Postat av: Minna

svar: Visst är dem :D

2007-05-13 @ 11:13:07
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0