plugga är nog det absoult tråkigaste jag vet, hittar alltid en ursäkt till att slippa


To do today

- plugga latin till det stora provet på torsdag (blommornas latinska namn)
- öva på redovisningen i samhällen
- läsa de tre musketörerna i svenskan
- inte hitta någon ursäkt för att slippa plugget
- löp runda
- städa mitt rum
- måla naglarna / noppra ögonbrynen
- INTE MISSA OC OBS! missar alltid, det är en sån cp tid!

någon mer än jag som alltid går och tänker att man ska noppra ögonbrynen eller måla naglarna men aldrig hinner med det? ser ju ut som två små buskar nu, hihi.
  Som ni ser blir det rätt mycket pluggande för mig idag och resten av veckan, latinen är pain in the ass asså, och som vanligt skjuter jag alltid upp det, nu har jag bara 60 svenska och 60 latinska familj och artnamn att plugga in! BLÄ!

Vad händer för er idag?

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hihi! Ja, mina två buskar är inte att leka med!;)
Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2007-05-20 @ 19:57:00
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: amanda

Missar också jämt O.C fast idag missa jag inte som tur var! Sista avsnittet :(

2007-05-20 @ 22:02:50
URL: http://tjoppes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0