projekt bildsal

yo,  imorgon blir jag nog klar med min Roy Lichtenstein målning hoppas jag  :) Är jätte nöjd med den :)
Men vad blir nästa projekt?
Funderar på att göra denna målning av en konstnär som heter Rothko...
(låter som en konst-nörd nu, men ej. eller jo, tavlor är väll vackra...)
Gillar denna grymt mycket =
image194

Föresten, har hittat så mycket saker jag vill ha nu, får se med väskan hmm.. måste ha kläder, får ju prioritera lite.. :)
Ska ju få lite pengar av Lisa någon dag, skit bra, att jag inte tänkt på att sälja balklänningen innan :)
Detta vill jag köpa: Jack/tröja på Gina (kanske köpa imon),
2 baslinnen
Korta mjukshorts
En quiltad väska, svart eller  vit, tyvärr har anna köpt en  vit..

till ett pris av ca 550,- billigt :)

Nu ska jag plugga lite och lägga en ansiktsmask.
P.S Coldplay - Trouble = underbar. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0