skrubba skrubba skrubba bort din sura min

nee så går den väll inte riktigt, men jag har tagit ansiktskrubb nu, sen gick jag ner och tog en diskborste och började skrubba mina rosa döskalle vans, som man inte såg var rosa längre,, nu blev dom lite o-smutsigare, men allt går inte bort tyvärr :( älskar dom skorna :)

Idag ska jag städa lite och plugga lite samhäll, men det är så nice väder ute, funderar på att sola..
sen så hoppas jag på att R mår bra idag, då ska vi leka :) älskling älskling :)

imorgon är det skola igen efter 11 lediga dagar.. shit asså, blä, massa läxor o sånt imon. uscha.
Ska försöka göra dom sista tråkiga idrottsfrågorna idag och samhällen, kan inte plugga imorgon. Då är det jobba som gäller - Elfsborg - Djurgården, kommer nog bli sjukt mycket folk tror jag, mycket öl kommer gå åt :)


töjer mina skor från H&M nu, börjar bli mindre trånga.. GÖTT dom är så söta.. En bra sak, jag ska nog köpa min dröm väska från wedins när jag får min lön + ja har hittat kläder jag vill ha till skolavslutningen.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0