ställer mig alltid och kollar och tänker, va fan?

Blev utmanad att skriva om mina knäppa morgon rutiner.. (http://modebladet.blogg.se/)
Satt och funderade riktigt länge.. Men kom fram till att jag inte gör något helcrazy direkt.. :)

Vaknar oftast kl 6 (när det är skola) faan vad trött jag är! men men, lika bra att gå upp så man blir pigg, går in på toa och tvättar ansiktet för att vakna lite,sen så går jag omkring lite grann och tänker, vad ska jag ha på min idag? går och kollar temperaturen ute, brr vad kallt, jag drömde ju att jag skulle ha på mig leggins bara, aja får la bli tjockjacka då, damn. Går till garderoben, öppnar den och ställer mig alltid och kollar och tänker, va fan?  blä.
blir till att jag slänger på mig lite deo, bh och mjukbralls och springer in på toa och sminkar mig lite grann,
kollar klockan, shit! måste käka frulle! Springer ut i köket och fixar något att äta, samtidigt som min hund sitter och försöker psyka mig då säger jag, nej Diva, du har redan ätit frukost, 2 gånger. Jag kollar på klockan igen, FAN, springer in på mitt rum och tar något jag hittar i garderoben springer in och borstar tänderna, kollar mig själv i spegeln och ångrar mig, tar något annat på mig som jag sedan ångrar jätte mycket när jag springer till bussen..
På bussen sätter jag mig på min plats och sätter på mp3, vill inte att någon ska störa mig då, för nu håller jag på att bli människa och vaknar!

image205
Så kan man se ut en morgon om man heter Bella.

Jaa, det var min morgon det, inte så crazy tycker jag :)

Imorgon blir det dock andra bullar, är ledig, ska upp och baka massa kärleksmums klassen ska sälja på vårmarknaden, låter lite mellanstadie, haha.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0