studentpresent avklarad :)

Har inte hunnit uppdatera så mycket nu :)

Men idag så har jag varit i skolan och städat lite, tagit hem alla mina saker, tungt värre!
Sen så åkte jag och köpte en studentpresent till Robin, sen åkte jag till hans skola och såg till så att den passade. :) haha, så nu vet han ju vad han ska få, men jag ska göra en sak med den och då går den ju inte att retunera :(
Men det kommer bli jätte fint :) Köpte en annan smågrej sen också :)

Idag ska jag kolla på Kyle och antagligen sticka ut och springa en runda.. ska städa lite inför helgen med, så slipper man göra det då, på lördag ska vi ha fest hos jennifer :) ska bli så kul, jessica kommer hem och allt :)

Imorgon är min klass hembjuden till våran lärare på grillning och lite skojs, det ska bli kul - har köpt chorizo, en favorit :)

nu ska jag dricka vatten och städa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0