studerings dag

usch jag har verkligen panik och ångest inför denna dagen, gör helt cp instuderings frågor i idotten, har lust att svara på alla 70 frågor : vem fan bryr sig? bara man rör på sig är det ju bra.
Men tror inte jag får rätt på provet med dom svaren, vad tror ni?

Igår var jag med Anna :) Vi kollade lite i stan, krängde en cheeseburgare och köpte godis på videomix. Tjockt värre (men fredagar och lördagar får man käka godis) Sen drog vi hem till henne och slöa lite kollade på några desperate housewives avsnitt :) Drog hem rätt tidigt, var trött och har sååååå mycket plugg :( Blä. Anna köpte en snajsig bikini på Gina, en likadan som min svarta, fast en guldig, så nu kan vi gå runt nästan likadana i sommar, med peeptoes också :) (sa till mamma att jag köpt dom, hon sa att dom var söta, inget mer. WIIE:)

Älskling var här nyss, eller han satt i bilen på gatan, han hade en jätte viktig golftävling idag, men så fick han åka hem, för han fick migrän, tycker så synd om honom :( han vill verkligen vara med och han hade en chans att vinna :( poor baby, love you soo much. Gav iallafall honom en treocomp så hoppas han däckar ordentligt så vi kan vara med varandra tonight.. Han tyckte jag var söt när jag kom ut i pyamas :) Så synd om honom :(

Blä, jag fick också ont i huvudet nu med... Ska dricka vatten, kanske käka lite godis sen igår och fortsätta detta onödiga..

KRAMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0