vi älskar elfsborg, göööör vi !!!

en skojsig dag på jobbet!! Fick stå i IFK (gbg) läktarens kjorre, kan säga att det var mycket göteborgare där och jag sålde mkt öl o korv, närmare bestämt för nästan 6000,- :) Och det bästa av allt, 3-1 till ELFSBORG...
stå upp för elfsborg vi är gula och svarta... Just nu luktar jag alkis då jag är dränkt av öl, mina skor är plaskblöta, gummistövlar next time?
Lönen
kommer på fredag också (tror jag) min första riktiga lön, förutom sommarjobb och lönen blir 455,- haha, alltid något för ett sådant här skojsigt jobb :)

Imorgon är det friluftsdag, boring...
får verkligen powerwalka då, idag har jag faktiskt varit jätte duktig med maten dock :)

- Brunch = QP meny på McDonalds
- Lunch/kvällsmat = Big mac meny på McDonalds
-Mellanmål = En st winerkorv
Som sagt, omväxling förnöjer.. Nyttigt va? Känner mig inte ett dugg tjock hahaha

Titta vad jag gjort idag :)
Diva ville vara modell. Örngott/Linne
image213
Imorgon ska jag banne mig köpa mig en väska, hittade en underbar kolabrun för bara 200,-!!!!!!!!!!!!!!!! Ska fanimig låna 200 av mamma, annars jääääääääävlar slår det hus i helvetet (eller inte, änglabarn som jag är.)

P.S Underbart att träffa Bobban inatt, sååå mysigt, älskar dig förevigt...

Kommentarer
Postat av: Jennie

svar : lite klädesplagg m.m :)

2007-05-22 @ 22:40:10
URL: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0