Julmys

Idag har jag varit och julhandlat lite grann. Är rätt så dålig på att julhandla, för det slutar alltid med att jag köper saker till mig själv istället..

typ om jag köper något till någon så tänker jag, åh en sån vill jag också ha.. finns inga gränser på julshoppingen för mig tyvärr...

Detta julhandlade jag till mig själv idag..


Skor 49,- skopunkten (köpte dom mest för den söta färgen+priset)
Kuvertväska jag ska ha på balen tänkte jag.. Passar fint till min klänning
Två braiga böcker att läsa i jul 39.- st
två tunikor Gina, hade en sån vit men fick en fläck på den, så nu köpte jag ny :D 49.- st

Julmysbilder..


nu ska jag göra min iordning och åka hem till robin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0