Studentbalen 2008

Gissa vad!!? Idag gick jag på stan och kollade lite iaffärer, gick in på Brides and Beauties och hittade en jätte fin balklänning :) Så mamma betalade handpenningen på den och på onsdag ska jag hämta den :)

Det var lite ovanligt att stå i ett provrum som är lika stort som mitt sovrum i trosor och bh framför expiditen medans hon tog fram massa prinsessklänningar..

Det blev iallafall den sista färgen jag hade tänkt mig på klänning, nämligen grön!! lite guld/grön skimrande med pärlor och brodyr på. en stor tyllkjol undertill (syns inte) och korsett snörning i ryggen.. Axelbandslös.. Åh vad fin den är :)

Kanske lägger in ett kort senare i veckan om intresse finns?

Iallafall shoppade lite andra saker också.. Skoj. :)


lång t shirt, kan ha över leggings, kofta och en söt satinkjol kostade bara 50 kr, kan va kul att ha någongång..

Kommentarer
Postat av: [Jenny] - Bluedreams

Fin kofta :)

2007-11-13 @ 19:13:06
URL: http://www.bluedreams.tjejsajten.se
Postat av: Aida

äh, grönt e ju inne nu enligt nån tidning jag läste för nån dag sen! Vart köpte du kläderna?

2007-11-14 @ 11:13:44
URL: http://ghabby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0