äntligen över.. långt inlägg..

usch, äntligen är denna veckan över, skola + jobb i måndags, 7-23 typ, sen i tisdags började min apu, låg hemma och grät igår för det är så hemskt där, skickade ett mail till min lärare som kom dit i dag, och såklart blev det då mycket bättre! fick göra massor idag! igår kan jag berätta stod jag från halv 10 till 13 och snittade blommor (skar stjälkarna) sen tog jag en timma lunch, sen fick jag göra 23 handbuketter (ros+grönt) tog ca 20 minuter, efter det snittade jag blommor till 18.00! känner att det är sånt man ska göra i 3an, sista året! men nu blev det bättre tack gud! trevliga lunchar med anna och sara på mitt i borås iallafall :)
imorgon ska jag jobba 10-2, sen ska jag ta en ordentlig promenad och sen vara med älsklingen min, vi ska ha myskväll <3

onsdag i bilder...


fredag..

Kommentarer
Postat av: Anna

vi lunchar beeezt :P

2007-10-17 @ 16:47:54
URL: http://elmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0