göteborg

idag kom jag hem från göteborg där jag och älskling har varit sen i söndags.. vi har myst, typ legat på hotellet och kollat på entourage 1 & 2 som robin köpte och flashdance som jag köpte ^^

I söndags käkade vi på McDonalds och gick på bio, stardust.. mysig film, gillade den mycket..
I måndags var vi på universeum och kollade och lekte lite, sen gick vi och käkade buffé på något ställe och kollade lite i nordstan.. på kvällen åt vi mcdonalds igen och kollade på säsong 1. duschade och drack liiiiite champange. inte direkt någon favorit.. men däremot har jag druckit litervis med coca cola zero :)
i tisdags så gick vi runt och kollade lite affärer köpte en tröja och en ring och två hårband.. inte så mycket shopping.. fikade äggmackor och paj.. fast före det hade vi köpt kebabrullar som smakade bajs! dom slängde vi på en gång!! det var typ kebab och kål i dom! inget mer.. blä.. sen gick vi runt i flera timmar och letade ett gott café..
På kvällen skulle vi på bio igen, men ingen hade lust att se någon av dom som gick så vi gick och köpte massa godis och robin köpte entourage 2, sen började denna jävla jakt efter en pizzeria.. finns typ INGEN pizzeria i centrala göteborg,, vi gick in i nordstan, sökte på turist informationen, fick 4 pizzerior,, typ långt borta..så vi gik omkring i 1 timma i hela jävla stan tillsist hittade vi en BAKOM hotellet.. vilken uppenbarelse när jag såg skylten PIZZERIA!! :) Mysigt har det varit.. :)




imon ska jag till ullared:) tjo

Kommentarer
Postat av: Anna

såg mysigt ut du! :P

2007-11-03 @ 15:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0