onsdag idag.. torsdag imorgon..

:)

Igår var jag väldigt inpulsiv.. Lunchade med anna, hon hade tagit hål i örat, så va fan, det gjorde jag med. var rätt skakis, men anna stöttade mig som tur var :) hihi
Nu har min vinterjacka kommit, köpte den på pappas jobb Halens. Kan vara skönt med en tjock gosig dunjacka i vinter.. :) Den är typ röd/orange.. Sen köpte jag ett par gråa ribbade leggings (alla strumbrallor är typ slut i hela borås) och ett par svarta benvärmare, gosigt! Nu ska jag bara köpa lite gosiga tjocka stickade tröjor :) Långärmade..
Har fått sålt min sista skinnkjol nu så om någon dag kommer 500 kr in på kontot, jippi!





Blir någon sugen på capricosa med kebabsås kanske? hihi
image481

Kommentarer
Postat av: Anna

yee, we rock. O lätt att d blir thai i mon:D:D

2007-10-18 @ 11:46:53
URL: http://elmstrom.blogg.se
Postat av: Jennie

i närbild såg det inte lockande ut :P haha

2007-10-18 @ 20:13:50
URL: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0