aaaaaaaaaaaaaaarg

den skinn kjolen jag sålde, sålde jag över internetgirot.se.. så båda två är säkra, fick mail om att hon betalat in, skickade kjolen som dom sa och angav mitt kontonummer, nu fick jag ett mail och sa att köpet misslyckats och avbryts? men hallå? min jäkla skinnkjol då!!! den är ju fan dyr! åååååååg blev så arg och skickade iväg ett jäkla mail till dom! gah! jäkla homo bajs!

Iallafall, idag ska jag ocb Robin åka till lager ringde honom nu och sa att vi skulle åka om någon timma, haha lite pli får man ha på dom ^^ ska duscha och äta:) hoppas på att jag hittar ett par snygga jeans, skor och npgot till mammi! som fyller år imon..

Igår beställde jag en kappa på H&M, men den får jag inte förens om en månad eller något.. :)

image359 image360

köpte den gråa :) gult är nice, men vågar inte riktigt det, får kanske köpa en halsduk eller något i den färgen :)

nu ska jag fixka mig, jävla internetgirot, nu är jag jätte orolig :/

Kommentarer
Postat av: Anna

Coolt, vi var också på lager idag, jag o mamma & syster =] Hittade du någonting?

2007-09-01 @ 17:50:52
URL: http://elmstrom.blogg.se
Postat av: Hanna

Hej isabelle! Skickade iväg ett ilsket mail till internetgirot igår, de skulle kolla upp det imorgon måndag fick jag till svar så vi får väl vänta och se. Förstår inte hur det kan krångla när vi kommit så långt i köpet att jag har betalat och du har skickat varan. Hoppas det löser sig, vi håller kontakt! Kram Hanna

2007-09-02 @ 18:39:22
URL: http://mignonette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0