billig måndag



Det är nog faktiskt mitt favorit märke när det gäller jeans, gillar iofs acne mkt med, men har inga, för dyra för mig med ca 900,- månad =) Bra kvalite för detta billiga pris.. Nu har jag 5 par cheap monday brallor. 1 par har iofs krympt i tvätten så dom kan passa en 5 åring, det vill säga att dom inte passar mig längre :(

Igår var iallafall jag och Robin på lager 157 och jag köpte dessa, blåa och gråa + vinröda skor.. Allt från cheap monday, Sammanlagt 500,-! (min mp3 fick vara med också) 200kr,200kr + 100kr. Vad tycks om mina fynd?

Idag fyller mamma år! Så vi åkte dit idag igen, hihi, hon blev så avis på mina brallor, men hon köpte ett par svarta, och lite träningskläder... :) Jag köpte INGET, Ikväll ska vi mysa till det lite grann, imon har jag mega sovmorgon, ska gå upp lite tidigare och plugga teori + annat..

 Jag förra måndagen...

Kommentarer
Postat av: Anna

Fina grejer .) hih.

2007-09-02 @ 19:00:27
Postat av: Lis

Hej! :) du har väl inte missat att veckan Måndagsmysterium är uppe? Denna gång om "Trender och stilikoner"! Lämna din åsikt du med! :)

2007-09-03 @ 12:21:44
URL: http://lisw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0