doin' it back old school

Sitter i skolan nu och ska skriva vad som är skillnad mellan att var gift och sambo... Går inte så bra, denna datorn är cp och jag har inga program, så kan inte skriva något.. Hatar skoldatorer!

Idag blir det bara plugg för min del, teori, historia, arbetssäkerhet, 2 dokumentationer - BORING!
Idag är det Robins första dag som vuxen, börjar jobba idag. jag känner mig smått panikartad över detta, nu är han ute i vuxenlivet och jobbar och tjänar pengar, jag är fortfarande ett litet barn som går i skolan typ :/
Hoppas det har gått bra iallafall...

Vill bara hem nu, funderar på att ta en löptur, var iofs ute på en powerwalk imorse, men måste komma igång att träna lite... Slutar om en timma..


Tråkigt inlägg jag vet..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jobbigt med plugg

2007-09-04 @ 08:00:52
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0