första krogbesöket today

191196-437



Idag ska jag för första gången ut på krogen!! Fyllde ju 18 för några dagar sedan, och min syster 20 igår, vilket resulterade i system besök idag!!! hihi ska INTE dricka allt det idag!
Vi var också på utförsäljning för boråsföretaget svea. köpte 2 trosor och ett sovlinne, 50,- st! Sen köpte jag en mascara och ett nagelack, som när jag öppnade hela flaskan sprack, vad gör man då? borde få en ny?

Igår hade vi släktkalas, käka god mat och fick presenter, bla en nyckelring, en sveamössa, the frays skiva, 1500 kr , tallrikar och lite blommor! Pengarna är snart slut :( Var skyldig pappa lite så lika bra att ge dom med en gång :)

igår gjorde jag en jätte fin romantisk takkrona i skolan...

Kommentarer
Postat av: Anonym

roligt!

2007-09-29 @ 15:53:40
URL: http://metrobloggen.se/linder
Postat av: emma

gud vad jag längtar tills jag blir 18 :)

2007-09-29 @ 18:27:36
URL: http://johnnson.blogg.se
Postat av: Anna

Fina trosor och linne, asgulligt ju :D

2007-09-30 @ 13:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0