nyheter i bellas blogg


Köpte två söta ljuslyktor för 10 kr och lite nya växter till mitt fönster :) fräsht ska det vara när man fyller år!


Och köpte mina älskade vinterstövlar också, fast i svart, ville igentligen ha brunt, men svart passar bättre till allt och min nya kappa... Det är ludd i och dom är jätte mysiga :) Men jag behöve ha 38 på dom, är annars 36/37.. 399,- skopunkten. Gillar den runda tån.


Sen hittade jag en praktisk grej på Gina tricot, en klänning/linne, man kan liksom justera den så man kan ha den både som klänning och linne!! dom hade ett erbjudande så den kostade bara 50 spänn, då slår man ju till på 2! ^^


Och nu har jag änltigen fått min kappa från H&M, det känns lite ovant att den är A-linje formad.. Men jätte fin både på in och utsidan :) Sen var ju priset inte fy skam heller, 300...
Nu fattas bara en senapsgul halsduk :)

Nu ska jag tvätta golvet i mitt rum och sen gå ut och springa, sen plugga, har skit mycket att göra så lika bra att göra det nu, har inte tid i veckan... Vill bara tipsa om Daughty - Home, underbar låt!

2 dagar kvar till 18-års dagen :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Oh, den är fin, vill ha en sån i gul! :))

2007-09-25 @ 12:26:43
URL: http://elmstrom.blogg.se
Postat av: Anonym

jackan alltså ^^

2007-09-25 @ 12:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0