Stövletter och klänning




Blev inte dom jag bloggade om innan, även fast dom var jäkligt snygga, hittade inga andra nämligen så orkade inte slänga ut 400, så jag hittade dessa för bara 99 kr, lite söta sådär :) Så köpte dom, som är mörkgråa och sköna.. fint att ha i höst både till strumbrallor och stuprör :)
Sen köpte jag denna klänningen på Gina tricot, stod och valde mellan denna och blå, men blev grå iallafall :) Även om mamma tyckte blå.. Den kostade 199 kr.. :) Sen köpte jag lite godis (bilar) och några backar att ha lite skor o kläder i!

Längtar tills imon, Robin :)  Har bara träffats en dag sen i söndags morse.. Det tycker jag är på tok för lite, :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skrev en rad här innan precis när jag fått hem den men du kanske inte fick det. Jättenöjd är jag iallafall, den satt klockrent! Har den på mig idag :-)

2007-09-08 @ 17:19:31
URL: http://mignonette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0