SUPERBAD

igår var jag och älskling ute och firade min 18 års dag, fyller på tisdag..
Först jobbade jag till kl 6 på mitt nya jobb :):) På ett ställe som heter Annies bod, gör planteringar osv.. Bra övning och erfarenhet :)

Efter det åkte jag hem och gjorde iordning mig fort :)
Sen käkade vi skot goda panpizzor på Allé terassen, huuuur goda som helst och salladen var inte fy skam, Robin skämdes lite över  mig så mycket som jag åt, men som sagt, jag var hungrig! hihi

Sen gick vi och köpte lite godis och sen gick vi till bion och kollade på supersugen, jag har nog aldrig skrattat så mycket åt en film någonsin!!! så jävla klockren, för er som inte gillar snopp och snusk och tönt humor ska nog inte se den.. men till er alla andra kan jag verkligen rekomendera den, vill se den igen!!!

image407

Har köpt lite nya saker också, men inget batteri i kameran, bla en jacka och klänningar!

Kan passa på att gratta maria och emma i min klass som fick körkort nu i veckan, och jessica som klarade teoriprovet också! Grattis!

Kommentarer
Postat av: mirre

ja gillar itne tönthumor så ja ska nog inte se den, haha :P

2007-09-22 @ 20:03:12
URL: http://fashi.blogg.se
Postat av: thowe

åh vad glad jag blev när jag såg att du hade läst min blolgg ett tag, för att kunna veta att jag länge velat pierca mig :)
haha, vill också se den ilmen, tror jag ska se den nu när du tyckte om den!

2007-09-22 @ 20:39:17
URL: http://thowes.blogg.se
Postat av: Linda

så den va bra asså? jag trodde den inte skulle va det, men då får jag ta å se den:)

2007-09-22 @ 21:14:38
URL: http://dailyluxury.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0