bada i en dräkt




var lite shoppingsugen, så jag klickade hem dessa två baddräkter. tycker att det blir finare och finare att ha det. Sen så kostade dom ju bara 99 kr styck på rean, och jag vet att jag skulle ångrat mig om jag inte köpt dom... bara för detta så kommer det nog inte bli någon mer fint väder fören nästa år. hehe.

ELLOS

tidigare i veckan fick jag hem en beställning från CDON, jag som aldrig brukar handla på internet. Där köpte jag tre chick böcker, X&Y och leagally blonde 1&2.. hihi

Kommentarer
Postat av: Bea

haha... jag har oxå beställt legally blonde 1 och 2 igår... beställde den sista gilmore girls boxen =P

2008-08-08 @ 09:00:51
URL: http://karenina87.blogg.se/
Postat av: H

upppdatera snaaart :)

2008-08-22 @ 12:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0