den 5 februari 2008

...fick jag körkort :):):):)


hurra hurra hurra fy fan vad jag är glad, har cruisat runt hela dagen och till och med blivit skitarg och utskälld av en annan jävla typ.. (han gjorde way fel, inte jag)

jag har körkort, synd bara att man typ är 16000 kr fattigare.. :)

så jävla glad.. :)

nästa måndag åker jag lisa och sarah till ullared :D SKOOOOOOOOOOJ
funderar på att köpa en present till mig själv, inga skor eftersom jag köpt typ 4 par på 2 veckor.. :) kanske en vårjacka? eller något annat roligt..

image557

denna bilen är så fruktansvärt söt :)


KRAAAM

Kommentarer
Postat av: Anna

ÅH GRATTIS! :D:D:D Kul värre du!

2008-02-06 @ 18:39:44
URL: http://elmstrom.blogg.se
Postat av: Anonym

Grattis :)

2008-02-07 @ 19:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0