dubble dejt

Imorgon ska jag, Robin, Jessica & Pontus på en liten dubbel dejt =) inte direkt någon dejt då men.... hur som helst, vi ska fika och sedan kolla på Sweeney Todd :D Jag har hört att den ska vara jätte bra, dock lite blodig..
Vi ska ladda upp med massor av godis, läsk, popcorn m.m...

Idag har jag och Robin kollat på massor av resor, lutar nog åt Grekland.. Sen var jag med Jessica, vi åkte lite Jeep, åt bakpotatis, kollade på världens bästa snyft kärleks rulle - Notebook, som både jag och Jessica älskar <3 Sen pratade vi såklart massa minnen.. haha.. och framtidsplaner, förhoppningsvis ska vi dra till Thailand i höst.. 2-3 veckor.. SÅ ROLIGT!!!

Nu däremot ska jag krypa ner i min säng, ensam utan min älskling :( och kolla på Scrubs..

image560

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var filmen bra? :)

2008-02-28 @ 09:45:09
Postat av: The City

Sweeney Todd vill jag se ;)

2008-03-08 @ 18:47:54
URL: http://thecity.blogg.se
Postat av: A

Vilken tillfällighet att det var just NI som körde framför oss igår ^^ haha :D

2008-03-14 @ 15:05:08
URL: http://elmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0