dream jeans

tjo idag åkte jag in till stan, face rea.. fick tag på mina dröm jeans, acne mörkblåa, min storlek. perfa.. 700 kr..
På fredag ska jag åka dit och sy upp dom, dom är lite för långa dock.. men det är gratis så :) är så glad, har velat ha dom så länge men inte haft råd.. nu är dom mina :)

image536



Hade otroligt roligt med min granne och hans kompis kvarre i stan iallafall!! hah, det var skojsigt..
Nu ska jag plugga teori, kanske ta en powerwalk.. slöa, kanske vara med min granne.. KRAM

Kommentarer
Postat av: mingla

Är du bra på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp nämligen :). Bra blogg du har förresten.

2008-01-02 @ 15:30:21
URL: http://fuckmingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0