FÖR JAG HAR TAGIT STUDETEN, FY FAN VAD JAG ÄR BRA!

Det går nog inte att beskriva hur skoj det har varit, det känns otroligt konstigt, har nog inte fattat att jag inte ska till skolan i höst... Med mín vanliga tur så var jag såklart sjuk, hade ont i halsen näsan bara rann, ont i huvudet och ont i öronen och jag var kokhet.
Men jag kämpade tappert på om var väll i allafall hemma halv 3.. Om jag hade varit frisk hade jag nog vart ute aningen längre =)
Hela dan var jätte rolig, minglet, avslutningen när alla stod och och sjöng (läs: skrek) alla låtar, grinade och allt möjligt.
Sen sprang vi ut och sen åkte vi flak och skrek lite till där också!!

Sen var det kalas hemma och jag fick massor av fina presenter. Pengar, make up kurs på make up store, Stereo, Thomas Sabo armband, halsband + armband från Miss Dee. Armband, ring och ett tro,hopp, kärlek halsband. en skål till min servis och en jumbokopp, två böcker.. kanske har missat något?

Sen sov jag lite och vid 9 träffades klassen och drog till Grand, där drack vi drinkar och dansade till underbar musik. Alla var glada! Vid halv 1 träffade jag Jessica så följde hon också med till grand, stackarn har 1 vecka kvar i skolan!

Nu ligger jag bara hemma och njuter, solar och har det gött. På måndag drar jag till Grekland i en vecka med min lover.

Fy fan vad bra!


champange i stadsparken 06.30


på våg till skolan, vi ska ta studenten...


ap systrarna (ej riktiga systrar, vi har bara håriga armar, haha)


skriva i mössorna.. =)


trion - blondie bella, horny bettan och dirrty sarah


sarah/jag - jag/syster


Goda drinkar har dom på grand, Rosa pantern är verkligen yummi!


Horny Bettan och Blondie Bella


Elin, anna och jag på donken! =) ca 01.00


Kommentarer
Postat av: Gossip and Fashion

grattis! :)

2008-06-08 @ 17:35:52
URL: http://ninablogg.blogg.se/
Postat av: Anna

J*VLIGT snygg bild på oss du :D haha

2008-06-09 @ 17:21:37
URL: http://elmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0