PIRRIGT

Imorgon gäller det, frisyr, fina naglar, fin sminkning, limosine, underbar klänning...
Of course snackar jag om min, våran - Almåsgymnasiets och floristernas - STUDENTBAL.

Kl 18.30 utanför grand hotell i Borås för er som ska kika..
 
Just nu håller jag på med beauty stuff..

- noppra ögonbrynen
- peela ansiktet
- fuktgivande ansikts mask
- vaxa benen (funkade sådär, nästa gång gör jag det på en salong)
- peela hela kroppen
- duscha
- ta absolut torr (man vill ju inte riskera lökar på balklänningen)
- skönhetssömn.

hur jag ska se ut avslöjar jag inte än, det får ni se senare... Men kan ju iallafall avslöja att jag  INTE kommer se ut så här...

191196-582

Kommentarer
Postat av: Anna

Okej, det låter väldigt kul! Du kommer vara så fin! Jag får se om jag kan ta mig dit ikväll, still ill så att säga.. :( Men ha det så bra om vi inte ses! Kram Anna

2008-05-23 @ 11:15:37
URL: http://elmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0