SKUMT

Tydligen passar jag och Robin bättre ihop när alla kallar mig Bella. Ingen får kalla mig vid mitt förnamn!

Bella
Robin:
82%

Whoa! Det ser helt klart mycket bra ut för Bella och Robin!

Kärlekstest

Isabelle
Robin:
46%

Ett förhållande mellan Isabelle och Robin skulle nog inte funka så bra, men det är iaf nästan dubbelt så sannolikt som att vinna på en trisslott.

Kärlekstest



Imorgon ska jag och Robin ha en mys dag.. Vi ska se på kortegen och sen äta på Harry's. MUMS deras hamburgare är delikata....

Denna veckan jobbar jag och sliter. Ser verkligen fram emot söndag då jag jobbar 6.45-21.30 - HURRAAAA!
Men man får se det från den ljusa sidan, jag är ledig på lördag och då kanske jag ställer till med grillferra!

Kommentarer
Postat av: Bea

Då ses vi kanske på Harry's sen om ni stannar kvar där =) puss & kram

2009-04-29 @ 20:52:37
URL: http://karenina87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0