vardagslyx


Igår bar det iväg till Göteborg för att gå på en sminkkurs. Jag och Jennifer.. Det var trevligt och vi fick några bra tips!
Vi plankade på spårvagnen och när vi skulle åka hem var det sånt jävla oväder. på 10 meter var vi genomblöta och sen började det åska och blixtra..

Vi lyxade till det och tog in på Avalon. Det var verkligen aaaaas fint och snyggt hotell, jag och jennifer hoppade i sängen av glädje typ.. haha..
Vi chillade lite och kollade in roomservice men 200 spänn för en hamburgare lät inte så nice så vi tog o stack till burger king istället..

Frukosten var underbar och personalen gick omkring och frågade om påfyllning osv. LYX

Nu har jag jobbat några timmar och nu ska jag ut på löprunda... Ska nog springa 5 mil. Känns som jag behöver det. haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0