flyga med våra vingar


-

jag sarah och lisa har nu bokat vandrarhem och köpt tågbiljetter till våran Stockholms tripp 4-6/3
det ska bli så underbart roligt pga av detta...

. det är mysigt att åka tåg.
. när man åker tåg för man köpa med sig färd godis.
. det låter så skoj när konduktören ropar. nästa stopp ---, nästa!
. jag kanske ser Björn Gustavsson i  stockholm..
. vi ska bo på en båt? hur ofta gör man det? jag har då inte lust att sova i en eka här i sjön.
. vi ska äta frukost, middag och lunch ute!
. vi ska shoppa, festa och promenera (perfekt kombo)
. det var längesen jag var hemma hos kungen.
. sarah och lisa är trevliga och de kompleterar våran trio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0