Lördags shopping

Det röjs för fullt här hemma, lister som ska målas och spikas upp, trädgården som ska rensas, skåp som ska städas ALLT! Så igår tog jag en liten shopping runda i Knalleland.


2 t-shirtar från Gina Tricot



Converse från Eurosko! Dom är så snygga och nu hade jag lite pengar att köpa dom för. Tvättade nämligen mina "billiga" vita tygskor i förrgår, dom kom ut BLÅ! Så nu hade jag en anledning att köpa nya iallafall! Vita tygskor är ett MÅSTE


Bjuder även på en snygg bild från jobbfesten förra helgen.. Nu ska jag duscha och måla naglarna och sen blir det väl till att sätta igång med arbete igen!


Kommentarer
Postat av: Bea

Myglar du lilla syster? =P

2009-07-19 @ 10:56:03
URL: http://karenina87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0