Stockholms trippen

Var i stockholm tre dar förra veckan med trion från klassen... vi har världens vackraste huvudstad...
Vi hade det as skoj, shoppade, åt mat, gick omkring på sightseen m.m..

ons:
åkte från borås halv 9 på morgonen..
Låste in väskorna på centralen när vi kom fram och käkade mat och gick till åhlens huset, hm och deihcmann (har as snygga skor för typ inga pengar alls!)
På kvällen var jag o Sarah kulturella och såg svansjön på kungliga operan, otroligt fin.
Köpte med oss ceasarsallad från donken och gick hem till af chapman.

   


Tors: Shopping och åter shopping..Köpte med oss lunch och satt i solen i kunsträdgården.. Gick en sväng till söder och jag shoppade en kappa på second hand..  På kvällen gick vi till tgi Fridays och drack smarriga drinkar och åt goda hamburgare...

 
   


Fre: Städade och gick lite i stan.... Åt lunch på Jensens mittemot stationen, världens sämsta service.. vid tre satte vi oss inne på stationen och spelade poker, skitgubbe och finns i sjön till tåget gick kl 6...
Skönt med en liten tripp till våran fina huvudstad.. =)

Bilder på shopping kommer snart....

Kommentarer
Postat av: Bea

Åh vad roligt det såg ut... Mathias och jag har bestämt att vi ska åka upp en helg i höst, helgen innan eller efter min födelsedag förmodligen... kram

2009-03-12 @ 19:10:07
URL: http://karenina87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0