en lite bättre dag...

Blev väckt kvart i 7 och hoppade på cykeln för att jobba.. Agneta är min personliga väckarklocka...
(Blev inringd idag...) En bra dag på jobbet som vanligt, trivs väldigt bra i hemtjänsten... Men efter sommaren är det nog dags för något annat :)

Stack hem och inväntade Jennifer för en promenad och massa tjat. Hände en rolig incident med en fisk!!
Hade lagt fram två fiskfiléer till mig och pappa för kvällen...
Sen fanns det bara en när jag kollade efter en timma... 

?? hmm tänker ni då. Jag också för den delen..

Men jag hade ställt tallriken väldigt nära kanten, och antagligen hade den halkat ut lite och min allätare till hund har väll käkat upp en stelfrusen fisk i guess.. Hon äter allt från bajs till salladsblad... :)

Nu väntar jag på nytt läge och senare project runaway...


Köpte den här fina bikinin från H&M i lördags... Naturligtvis ser den bättre ut på mig ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0